Svarbiausi žingsniai

PAGRINDINĖS 2017 M. PAVASARIO – VASAROS SEZONO MAMŲ MUGĖS NAUJIENOS

1. Registruojatės, sistemoje Paysera atsidarote virtualią sąskaitą ir sumokate sutarties mokestį, o po mugės atgaunate 70% nuo parduotų prekių sumos. Mugės Bendradarbiavimo ir partnerystės sutarties vienkartinis mokestis – 6 Eur. Dalyvių skaičius – limituotas. Atidžiai perskaitykite sutarties sąlygas registruojantis, prieš pasirašant sutartį. Atkreipkite dėmesį, jog įvykus vagystei, organizatoriai negali prisiimti atsakomybės ir kompensuoti patirtos žalos. Naujų ir brangių bei lengvai kišenvagių pasisavinamų prekių rekomenduojame į mugę nepristatyti. Organizatoriai daro viską, kad tokia žala būtų sumažinta iki minimumo ir negadintų gero mugės vardo.

2. Registruojatės mugėje, jei turite ne mažiau 15 vnt. pavasario – vasaros sezono daiktų. Kol nesumokėsite mokesčio, programoje galėsite tik suvesti prekes. Atsispausdinti etiketes galima tik sumokėjus sutarties mokestį ir priskyrus prekę Vilniaus mugei. Jei turite virš 50 prekių, reikia registruotis daiktų pristatymui į mugę. Galite pristatyti ir parduoti ne mažiau kaip 15 ir ne daugiau kaip 180 prekių, iš kurių ne daugiau kaip 100 vienetų gali būti rūbai ir ne daugiau kaip 80 vnt. batai bei įvairūs daiktai (žaislai, knygos, inventorius).

3. Savo paskyroje paruošiate prekėms etiketes, atsispausdinate ir jas prisegate/priklijuojate. Jei etiketės mugės metu nukrenta ar pasimeta kartu su preke, mugės organizatoriai neatsako, tačiau tvarkingai surūšiuoja, kad galėtumėte tokią prarastą prekę atrasti po mugės pasimetusių dėžėje. Etiketes „online“ paruošite www.mamumuge.lt tinklapyje! Mugės metu taip pat „online“ galėsite sekti savo prekių pardavimus, savo paskyroje paspaudusios MANO PREKĖS – PREKĖS – PARDUOTOS PREKĖS/NEPARDUOTOS PREKĖS. Galutinę parduotų prekių sumą MANO FINANSAI pamatysite pasibaigus mugei, prieš pervedant pinigus į jūsų Paysera sąskaitą.

4. Jei dalyvavote ankstesnėje mugėje, ir pakviečiate dalyvauti savo pažįstamas mamas, tai už kiekvieną naują šeimą, kuri pristato į mugę ne mažiau 15 prekių, gaunate 5 Eur Nuolaidos čekį apsipirkti mugėje. Nuolaidos čekių skaičius – neribojamas! (Jūsų paskyroje „Mano duomenys“ geltonų žvaigždučių skaičius rodys, kiek Jūsų rekomenduotų draugų dalyvaus mugėje.)

5. Pristatote sukabintas ant vielinių pakabų, reikiamai supakuotas, prisegtomis etiketėmis prekes. Pakabos bus atiduotos pirkėjui su jūsų preke. Neparduoti daiktai (jei tokių liks) grąžinami su pakaba. Savo pristatytus daiktus turėsite sudėlioti pagal dydį, lytį ir rūšį į paskirtas vietas. Skubantys gali pasinaudoti PREKIŲ IŠDĖSTYMO PASLAUGA

6. Iškart po mugės paskirtą dieną (žiūr. DATOS IR VIETA) atvykstate atsiimti prekes. Neatsiėmus daiktų nurodytą dieną, jie bus paaukoti labdarai. Prekes atsiimti gali ir kitas asmuo. Jei neparduotos jūsų prekės bus paaukotos labdarai, atvykti nebereikės, už parduotas prekes atsiskaitysime bankiniu pavedimu per 10 darbo dienų, mugei pasibaigus. 30% nuo visų parduotų jūsų prekių sumos yra skirta mugės organizavimui.

7. Dėl itin didelių atsiimamų ir neaukojamų daiktų kiekių, taikomas išrūšiavimo mokestis ATSIIMANTIEMS VIRŠ 60 PREKIŲ. Atsiimantiems  iki 60 prekių – 0 Eur, 60 – 100 prekių – 5 eurai, daugiau kaip 100 prekių – 8 eurai. Bendruomenės nariams – 0 eurų. Jei  partneris pirmadienį (arba antradienį, informuosime atskirai FB Partnerių forume) padės rūšiuoti prekes 4 val., jis galės nemokamai atsiimti iki 100 prekių, jei 6 val., – jis galės nemokamai atsiimti virš 100 prekių, t.y išrūšiavimo mokestis nebus taikomas.

8. 2016 ir 2017 metais mugės dalyviai yra kviečiami aukoti ir paremti pirmo Lietuvoje hospiso vaikams steigimą. Nepagydomai sergantys vaikai daugelyje Europos šalių sulaukia pagalbos ir paramos paliatyvią slaugą stacionaruose ar ligonio namuose teikiančiuose hospisuose. Svarbiausias tikslas yra suteikti nepagydomai sergantiems vaikams galimybę būti namuose ir neprarasti profesionalios medicininės slaugos ir priežiūros. Pirmas Lietuvoje hospisas vaikams kuriamas šalia vienintelių Lietuvoje pal. Mykolo Sopočkos slaugos namų (hospiso) suaugusiems.

Kviečiame pagal galimybes iki mugės pabaigos MANO FINANSAI skiltyje pažymėti pasirinktą aukos procentą nuo gautų pajamų, paremti pirmo Lietuvoje hospiso vaikams steigimą (šią mugę paaukojus bent 2%, sekančią mugę Jūsų visos etiketės bus atpažįstamos, kaip aukojančios šeimos ir turės skiriamąją „rankytę su pinigėliu“). Aukojamą procentą nuo gautų pajamų galite keisti iki paskutinės mugės, kurioje dalyvaujate, dienos.

9. DĖMESIO! Mamų mugės Dalyvėms bilietų pirkti nereikia!